2018. február 22., csütörtök

okos óra okosóra smartwatch kamerás Sim Gari ZGPAX S29 - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Eladó a képen látható Okosóra! Egy hónapig volt hasznélva csak és kizárólag erre a célra lett vásárolva!
Lehet vele fényképezni, Bluetoth cssatlakozó, kb 7 napos üzemidő. íSzámos beállítási lehetőség!
Garacia 2év volt rá ebból még 6 hónap van vissza. Én használt boltba vettem de bontatlan zsír új volt, rajtunk kivül senki serm használta! A számlán szereplő személy tehát nem én vagyok, nem ismerem semilyen módon nem lehet elérni az adatok alaoján engem. De a garacia biztosítosásí miatt lefényképeztem.
kiváló kis termék jó szívvel ajánlom, nagyon szép tiszta hangja van. Jelenleg angol nyelvű a készülék de usb keresztül MAGYAR nyelvre is frissíthető.
Személyes átvétel Pécse! Ritán Pesten de ezt kérlek előtte eggyeztesd velem itt! Posta bárhova megoldható bármilyen módon ahogy a vevő szeretnék, természtesen a vevő költségére! Én egy alap módszeret adok meg de rugalmas vagyok. Csomagolni kiválóan tudok tehát biztonságban oda fog érni. Fizetés kp vagy előre utalás utján! UTÁNVÉTEL NINCS! Bármilyen kérdés van írj bátran gyorsan válaszolok.
Villámár esetén állom a postát!

Jelenlegi ára: 6 000 Ft
Az aukció vége: 2018-03-14 13:47 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése