2016. november 29., kedd

Apple iPhone 6 Plus 16gb Telenor - Jelenlegi ára: 69 990 Ft

iPhone 7 Plus-ra váltás miatt lett eladó.
Iphone 6 plus, Telenor. 16 Gb. Tavaly június 5-én vásárolt. Teljesen ki van fizetve, letiltás nem jöhet szóba!  
Garancia már nincs rajta, de nagyon jól összerakott készülék, engem teljesen kiszolgált.
Korához képest szép állapotban van. Az "egyedi dizájnt" egy kijelzőcserének köszönheti. Alapból fekete volt, de betört és kijelzőcserére szorult. Pesten az Isamurai-ba javítattam és szándékosan kértem fehér kijelzőt. Kb. 3-4 hónapja fut az új kijelzővel, a korrektség miatt fontosnak tartom megjegyezni, hogy néha feloldás után nem érzékeli az érintést. Ilyenkor újra le kell zárni és újra feloldani. Ez a jelenség kb hetente 2-3 alkalommal fordul elő, nem tudom miért. Nem is nagyon érdekelt, mert tudtam hogy hamarosan jön a iphone 7 és cserélni fogom. Lehet egy frissités megoldja vagy valami varázslat : ) én nem értek az ilyenekhez.
Nagyon jó állapotban van az akksija, mintha új lenne!!! Nem fagy, nem lassul. Nem kapcsol ki és nem indulgat újra.  
A kijelző teljesen karcmentes, végig fóliával használt. A sarkai a képen látható használt állapotban.
Tartozékok: Doboz, Töltő-Adapter, Papírok, Telefon, Sim-tű, Ajándék tokok! Vannak köztük újak is, és használtak is. A képen látható fülest is küldöm, de az már eléggé el van használva.
Személyes találkozás Kecskeméten, vagy előre utalással postázom atombiztosra becsomagolva, értékbiztosítva.
Kérem csak komoly felhasználók licitáljanak. Kiemelt hirdetés!

Jelenlegi ára: 69 990 Ft
Az aukció vége: 2016-11-13 21:00 . Apple iPhone 6 Plus 16gb Telenor - Jelenlegi ára: 69 990 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése