2016. december 24., szombat

Eszméletlen sok retro cucc Playstation 1-3 Nintendo Sega stb. 1Ft NMÁ - Jelenlegi ára: 23 342 Ft

Költözés miatt meg szeretnék szabadulni minden maradék retro cuccomtól. A nagy része hibátlan és működik, némelyik hiányos vagy hibás. Nem érdekel mennyiért megy el, csak tűnjön el, mert ki kell pakolnom a lakást.
A képeken látható állapotban, elsősorban gyűjtőknek, viszonteladóknak.
Nincs időm mindent kipróbálni és külön-külön eladni. Amire emlékszek:
- PS3 túlmelegszik és leáll, HDD benne van, elvileg javítható, szerintem szar.
- PS2 tökömtudja, szerintem jók.
- PS1, van itt 4, szerintem legalább a fele jó.
- Piacos "nintendo" eredeti dobozában, minden tartozékával, hibátlan.
- NES fingom sincs.
- PSP-k jók tán, a memóriakártya slot szar az egyikben, a másik nem tudom.
- PS2 kontrollerek, nagy részük jó
- Super Nintendo kontroller, kétlem, hogy bármi baja lenne
- Sega kontrollerek, szerintem nem is használták őket.
- Egyéb kontrollerek, valami még saját nejlonjában van, szerintem ezeket ki se lehet nyírni.
- Pisztoly kontrollerek
- Adapterek
- Piacos "nintendo" alapgép vagy 2
- néhány sárga kazettás játék
- Joyok, talán commodore gépekhez.
Amit még találok rálapátolom, csak vigyétek a francba.
Akarsz pénzt keresni? Vedd meg ezt a packot úgy ahogy van, és add el darabonként ami benne van! Nekem elhiheted, azért tudom eladni ezt most így, mert már rég kitermelte a többi az árát, amit hobbiból megforgattam magamnak.
Minden úgy van ahogy van, nem érdekel a nyafogás, ha valami nem működik. Ennek tudatában licitálj. Nem akarlak átverni, ez olyan amilyen.
De ne szarozz, nincs sok időm, mert leléptem már a francba, csak a lakást kell még kitakarítanom. Vigyétek a retekbe! Jó lesz!

Jelenlegi ára: 23 342 Ft
Az aukció vége: 2016-12-28 22:34 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése