2017. február 19., vasárnap

Magnum légpuska 4.5 - Jelenlegi ára: 18 500 Ft

Magnum légpuska 4. 5
(2) 
A fotókon látható állapotban , teljes hossza 109 cm , pontos és erős légpuska , de ennél a ravaszt kézzel kell előre nyomni , mert nem akad be rendesen amikor letörjük a csövet a töltés miatt , szerintem könnyen javítható .
Több légpuskát és légpisztolyt is töltök fel az oldalamra a napokban , mindegyiket érdemes megnézni és utána dönteni .
Mindegyiket kipróbáltam a hirdetés előtt , lőlapra lőttem velük 7 méterről , nagyjából lehet látni a pontosságát , bár nem vagyok nagy céllövő bajnok ,  20 méterről pedig sörösdobozra lőttem , nagy részben azokat is eltaláltam .
A lőlapokról is készítettem fotót , érdemes megnézni azt is és a személyes átvétel esetén lehetőséget adok egy-két próbalövésre .
Az aukciókat nem zárom le előbb , fix ár nincs , a legmagasabb licit viszi.  
A postaköltség a túlméretes csomag miatt 2. 535, -Ft , ezért is jobban örülnék a személyes átvételnek .  
Személyes átvét kizárólag a lakcímemen Gyálon minden hétköznap a kora esti órákban, vagy hétvégén kora délután.
Postázás a mindenkori díjszabásnak megfelelően , ennek a költsége megtalálható a "szállítási opciók" fül alatt .
Amennyiben a leírtak nem megfelelőek, kérem NE licitáljon , köszönöm!  

Jelenlegi ára: 18 500 Ft
Az aukció vége: 2017-03-12 16:06 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése