2018. március 26., hétfő

Samsung S3 rozoga állapotban (ld:szöveg) - Jelenlegi ára: 4 249 Ft


Eladó a képeken látható
Samsung Galaxy S3 (I9300) mobiltelefon.
Ez érintője repedt, mindenhol érzékel
Valami Cyanogenmod Android 7es szoftver van rajta (Android 7. 0) Ez lehetséges, hogy függetlenítés miatt lett felrakva, vagy nem tudom...
Sim kártyát nem érzékeli, vettem hozzá egy olvasó panelt, később láttam, hogy forrasztós megoldás, igy csak a levegőben rádugtam, de a simet akkor sem érzékelte, az sem lehetetlen, hogy nem hozzávaló szoftver van rajta...
A HOME gomb rossz.
Tölt, bekapcsol, én főleg zenét hallgattam rajta Bluetoothon.
                      Budapesten vagy Fóton személyesen is átvehető,
                      Posta előre utalással +575 Ft (POSTÁN Maradó),
                  vagy Házhoz MPL : 950 Ft, Foxpost automatába +499 Ft
 

Jelenlegi ára: 4 249 Ft
Az aukció vége: 2018-04-15 22:35 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése