2018. december 30., vasárnap

NAGYMÉRETŰ FÉRFI MOLETTI KINGSMAN ÚJSZERŰ RUGALMAS VASTAGABB VÁSZON NADRÁG 44/34 54-56 - Jelenlegi ára: 3 190 Ft

A  postai illetve foxpost postázási díjak állandó változása miatt nem tudom a termékeimnél állandóan egyesével módosítani az  árakat. Ezért ha pontos árat szeretnél akkor leütés előtt kérdezzél!
Köszönöm szépen!
MOLETTI ÚJSZERŰ VASTAGABB! RUGALMAS MINŐSÉGI VÁSZON NADRÁG
EREDETILEG FÉRFI DE BŐVEN UNISEX SZERINTEM, EZÉRT ÍRTAM A CÍMBEN A MOLETTI NŐI SZÓT+MÉRETEKET
98% PAMUT 2% ELASTAN
BELEÍRT MÉRET 44/34  
DE TERMÉSZETESEN A CM ADATOKAT NÉZD!
HASONLÍTSD ÖSSZE EGY HASONLÓ ANYAGÚ , SZABÁSÚ RUHÁDDAL  A MÉRT CM ADATOKAT!!!
A CÍMBEN MEGADOTT MÉRETEKET , A MÉRT CM ADATOK ALAPJÁN MÁS MÁRKÁKKAL ÖSSZEHASONLÍTVA ÍRTAM! TERMÉSZETESEN MINDIG A CM ADATOKAT NÉZD , VAGY NYUGODTAN KÉRDEZZ! AZT SZERETNÉM , HOGY JÓ LEGYEN!: )
ÉRDEMES KÖRÜLNÉZNED , MERT RENGETEG MOLETTI TERMÉKEM VAN, A VATERAFUTÁR 2KG-IG 850fT, 2KG FELETT ÉN FIZETEM A TÖBBLETET!
A SZÉLESSÉGNÉL AZ ELSŐ ADAT AZ ALAPÁLLAPOT CM -E, A MAX. CM A KÉZZEL KIHÚZOTT NYÚLÁST MUTATJA!!!
HOSSZA  116CM  BELSŐ HOSSZ 83CM
ÜLEPHOSSZ ELÖLRŐL 30CM  HÁTULRÓL 44CM
DERÉK 57-64CM*2
CSÍPŐSZÉLESSÉG 73CM*2+ RUGALMAS
COMBSZÉLESSÉG ÜLEPNÉL 39CM*2+ RUGALMAS
ALSÓ SZÁRSZÉLESSÉG 24CM*2
NYUGODTAN KÉRDEZZ!!  
 
Remélem nem fogsz csalódni termékeimben. Mivel nem vagyok tévedhetetlen, ezért, ha a megnyert termékkel valami gondod támad, kérlek először nekem írj, mindenre van megoldás! Nem szeretnék csalódást okozni!
A pontos postai árat csomagolás után tudom megmondani, ATTÓL FÜGGőEN HOGY ajánlott küldeményként, a mindenkori postai díjszabásnak megfelelő összegért. PAPÍRBA VAGY DOBOZBA/+MIN. 200G/ CSOMAGOLOK!.
A termékeim  általában használtak, ezért megpróbálom a legjobb fotókat készíteni. Az általam felfedezett hibákat a termékleírásban közlöm. Ettől
eltekintve apró hibák előfordulhatnak.
Az új termékeket mindig jelzem már a címben is!!!!
Nézz körül a többi termékem között is, ha találsz valamit  postaköltséget spórolhatsz! Sima levélként csak a vevő felelősségére postázok!
VATERAFUTÁRRAL IS SZÁLLÍTOK!!!


Jelenlegi ára: 3 190 Ft
Az aukció vége: 2019-01-21 03:03 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése