2019. november 28., csütörtök

Rolex Submariner Zöld számlapos minőségi replika karóra - Jelenlegi ára: 25 990 Ft

Hiszek benne, hogy másokat is nagy örömmel tölt el, esetleg szebbé teszi a napjukat, ha valami gyönyörű, különleges tárgyat birtokolnak, viselnek. Ez régen csak a szupergazdag emberek kiváltsága lehetett, ám manapság a hétköznapi ember is megengedheti magának ezt a "luxust". Kaptam már meg kérdésnek, hogy nem szégyellem-e, hogy replika karórám van. A válaszom: abszolút nem! Ugyanis én nem azért viselem, hogy magamról hamis képet alakítsak ki más emberek szemében... Nem mások megítélése miatt... Csakis magam miatt! Mint mondtam szeretem a szép dolgokat! De nem szeretném értük egy autó árát kifizetni. Nem is kell!
Időm nagy részét tehát azzal töltöttem, hogy népszerű típusok legjobb ár-érték aránnyal rendelkező replikáit felkutassam és elérhetővé tegyem mindenki számára, aki szeretne jó minőségű, gyönyörű karórákat, ékszereket magán tudni.
Eladó Rolex Submariner zöld számlapos minőségi replika karóra, amely zafír üveggel és kerámia lünettával van ellátva.  
Szállítás ingyenes!
Szállítási idő 15-55 nap. (Általában 25 nap alatt megjön. )
Ha bármi kérdésed van, kérdezz bátran!

Jelenlegi ára: 25 990 Ft
Az aukció vége: 2019-12-19 18:49 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése