2021. december 4., szombat

Horgolt pihe-puha hajgumi (3 db/csomag) - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Nagyon egyszerű, nagyon dekoratív és nagyon, de nagyon puha fonalból készült hajgumit horgoltam. Először meg akartam tartani, mert annyira egyedi! Aztán mégsem, mert hát az én koromban? : ): ): ) De, ha kipróbálod, mindig ilyet akarsz majd hordani! A csomag 3 db hajgumit tartalmaz!
Szeretek Himalaya fonallal dolgozni, mert... és itt sorolhatnám a jobbnál jobb tulajdonságait, de inkább győzödj meg róla, hogy tényleg szuper! Ez most a Koala névre hallgató fonal. Először a neve tetszett meg, aztán megláttam, majd megfogtam... 3
Mosható kézzel, géppel, nem vasalható. De mindek is akarnék egy hajgumit kivasalni?
Szóval praktikus, mert nem veszíti el a formáját, és szellős, hamar szárad.
Többféle terméket készítettem már ilyen pihe-puha fonalból és eddig nem csalódtam benne használat közben sem.
Kérlek, rendelés során írd meg, hogy milyen színű hajgumit szeretnél!
Választhatsz egyformákat, de külön színeket is.
Ha épp nincsen készleten az a szín, akkor pár nap alatt elkészítem. Igyekszem, hogy ne várj sokat!
Azért tettem egy csomagba 3 darabot, hogy a szállítási díj kifizetőtőbb legyen.
Ha többet, vagy kevesebbet szeretnél, egyeztessük az árát, és a szállítási költséget.
17 cm-es gumit horgoltam körbe, amivel kétszer biztosan át tudod hurkolni a hajadat, és jól tart. De tényleg! Reggel megcsinálom, és estig úgy van. Ha kontyra teszed, egyszer is elég átfogni. Ha többet teszel, nagyon feldobja a frizurád!

Jelenlegi ára: 1 500 Ft
Az aukció vége: 2021-12-05 02:32 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése