2022. január 15., szombat

Apple iPhone 11 Pro Max 64GB Space Grey (asztroszürke) - független - ingyenes szállítás - Jelenlegi ára: 210 000 Ft

Telefoncsere miatt eladó, 2020 január végén vásárolt, végig tok és üvegfólia védte.  
Újszerű állapotú, karcmentes, a hátlapi kamerát leszámítva hiba mentes.  
Hátlapi kamera tisztítása vagy cseréje javasolt szennyeződés (valószínűleg por) miatt,  mivel főleg éjszakai módban zöld pontok jelennek meg, ez viszont nappali fényben alig észrevehető. Tettem fel 2 db éjszakai módban készült képet (karikáztam a "foltokat"), illetve tettem fel egy nappalit is (azon nem látható).  
Előfordulhat, hogy elegendő tisztítani, ez esetben az ár jóval alacsonyabb az alábbinál.  
A telefont bevizsgáltattam és kértem írásbeli ajánlatot is, az iCentre (Apple szaküzlet, Allee) adta a legkedvezőbbet. Amennyiben csere szükséges, akkor az 39. 900 Ft.  
 
Tartozékok:
Eredeti doboz és dokumentáció
EarPods Lightning csatlakozóval - BONTATLAN (új)
USB-C – Lightning kábel
18 wattos USB-C hálózati adapter
 
Ajándék:
3 db új üvegfólia
5 db tok 
https: //www. arukereso. hu/mobiltelefon-c3277/apple/iphone-11-pro-max-64gb-p497417619/#
https: //support. apple. com/kb/SP806? locale=hu_HU

Jelenlegi ára: 210 000 Ft
Az aukció vége: 2022-01-16 10:14 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése