2022. november 26., szombat

LG K42 Dual Sim - Jelenlegi ára: 38 000 Ft

A képen látható használt  de szép állapotú LG K42 mobiltelefon  eladó
 2 sim  64/3Gb  
 töltőt nem kaptam hozzá
MÁSHOL IS HIRDETEM ŐKET  , Vásárlás előtt kérdezzz rá  megvan-e
 Fix áron azonnal vihető ,   több Db eseten 1 postadíj
szeretem a gyors és korrekt üzletet, így állj hozzá Te is..
----------csere NEM   érdekel --------
===== HA komoly  és korrekt vásárlóm vagy akkor nem csak figyelőbe rakod hanem írsz hozzá vagy megveszed tőlem a terméket=====
 @@@  én árban korrekt és alkalmazkodó vagyok  de komolytalanok kíméljenek@@
Garancia nincs rá..
  ha érdekel a készülék , tégy ajánlatot vagy vidd kikiáltási áron vagy írj és csinálok vill. árat.
Csomagküldés a mindenkori Posta vagy Futár  árak szerint

Jelenlegi ára: 38 000 Ft
Az aukció vége: 2022-11-27 00:24 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése