2015. szeptember 29., kedd

Suzuki GSX-R 600-750 K6-K7, 06-07 alkatrészek - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Minden alkatrész egy Suzuki GSXR 600 K6-os motorról származik.
Ez a sorozat ugyanaz, mint a K7-es illetve az alkatrészek egy esést követően kerültek le a motorról és lettek leselejtezve.
Eladóvá vált:
Bal első féktárcsa(az első féktárcsa macerás ezt lentebb elemzem): 10. 000ft
Markolatok: bal: 3000ft, jobb: 1500ft
Légszűrő: 2000ft
Fékkar: 2000ft/db
Duda: 3000ft
Első két gyári fékcső: 8000ft a pár egybe
Fékfolyadék tartály: 3000ft
Elemzések:
A bal első féktárcsa lötyög, vagyis a szegecseket cserélni kell benne. Ez a kaland kb. 10ezer forintba kerülhet, vagy 2000ft/db körül lehet venni bele szegecseket. Ezért is az ár annyi amennyi. Egyébként 30. 000km-t futott és a tárcsa vastagsága 5. 3mm.
Markolatok: A bal oldali tökéletes a jobb oldalin pedig a sérülés látszik is a csúszás miatt.
Légszűrő: A légszűrő, amit nem szokás ha! sználtat árulni én mégis megteszem, azért mert kb.   1000km-es, mígnem jobbnak találtam egy mosható K&N légszűrőbe fektetni a pénzemet ezért is adom el és tökéletes állapotban van ez is.
Fékkar: Lecseréltem a karokat egy állítható és rövidebb formára ezért is adom el őket. A fékkar távolság állítóján van egy horzsolásnyom.
Duda: Elromlott a dudám legalábbis azt hittem majd rendeltem egy használtat vagyis ezt amit most árulok és mire oda jutottam hogy kicseréljem valóljában rájöttem hogy vezeték szakadás miatt nem működött a régi és így van egy fölösleges dudám.
Fékcső: Fém fékcsőre cseréltettem ki az első kettőt mikor a gyári visszahívásos szervíz megtörtént a motorra.
Fékfolyadék tartály: Egy utángyártott kisebb de fémtetővel vettem egy fékfolyadék tartályt ami dízájnosabb is a gyárinál de nem csicsa. Majd kiderült hogy a gyári visszahívásos szervíznél! kapok egy új gyári tartályt is... így hirtelen ez fölös! legessé vált.
Tudom, hogy mennyire nehéz használt illetve bontott alkatrészeket eladni, mert bizalmatlan a vevő. Én is az lennék ezért is írok le mindent korrekten, de ha mégis kérdés merülne fel Önben, akkor képeket illetve még több infót és egyedi kérdésekre is válaszolok.
Ha valamire szüksége van kérem ne üsse le azonnal hanem írjon nekem üzenetet és csinálok egy külön aukciót beárazva a helyes árra csak az Ön részére.
Üdv.


Jelenlegi ára: 10 000 Ft
Az aukció vége: 2015-10-20 14:29 . Suzuki GSX-R 600-750 K6-K7, 06-07 alkatrészek - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése